Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Historia

 

X-Beauty Polska sp. z o.o. jest oficjalnym, autoryzowanym dystrybutorem marki CND na terenie Polski dlatego to właśnie u nas będziesz miał/-a dostęp do nowych kolekcji/ produktów a także świetnej oferty szkoleniowej.

OD 1979 roku marka CND opracowuje pionierskie, profesjonalne produkty oraz usługi, które zwiększają wiedzę stylistów w zakresie technik pielęgnacji dłoni i stóp.
Nasza misja jest  bardzo prosta: dostarczać specjalistom w dziedzinie pielęgnacji paznokci najwyższej jakości produkty, usługi, edukację oraz wsparcie merytoryczne i marketingowe.
CND dąży do perfekcji z niezmiennym zaangażowaniem i oddaniem. Każdy z naszych produktów zanim trafi do rąk klientów jest skrupulatnie badany i testowany we własnych, nowoczesnych laboratoriach, a gdy jest on już dostępny na rynku, CND organizuje szkolenia nie tylko dla profesjonalistów w zawodach związanych z pielęgnacją skóry i paznokci ale także dla partnerów biznesowych.
Już od 40 lat marka CND jest głęboko zaangażowana w rozwój branży pielęgnacji paznokci.

 

Historia CND

Marka CND jest ceniona na całym świecie przez profesjonalistów i ich klientów jako źródło innowacyjnych i niezawodnych produktów do przeprowadzania zabiegów pielęgnacji paznokci.

W CND  już od 1979 roku opracowujemy profesjonalne produkty i usługi a także stale rozszerzamy ofertę pielęgnacji dłoni i stóp. Naszym celem jest zapewnienie profesjonalnym salonom i spa wszystkiego, czego potrzebują aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Obejmuje to produkty, edukację i wsparcie naszych profesjonalistów. Od ponad czterdziestu lat dążymy do tego celu z niezachwianym zaangażowaniem. Jesteśmy dumni z tego, że zrewolucjonizowaliśmy branżę stylizacji paznokci.

Każdy produkt CND  zanim dotrze do klienta jest dokładnie badany i testowany. Posiadamy własne nowoczesne laboratorium oraz wiedzę naukową i technologiczną do opracowywania dokładnie takich produktów, jakich potrzebują profesjonaliści. Gdy te produkty i usługi znajdą się w ich rękach, CND inspiruje a przede wszystkim zapewnia wsparcie merytoryczne.

Przełomowe odkrycie

Kto by pomyślał, że najbardziej innowacyjna firma w branży pielęgnacji paznokci miała swój początek w gabinecie dentystycznym? To właśnie w swoim gabinecie doktor Stuart Nordstrom, wpadł na pomysł nowego produktu do przedłużania paznokci. Jeden z jego pacjentów zauważył, że materiał używany do przygotowywania tymczasowych licówek pachniał jak materiał do tworzenia paznokci porcelanowych. W rezultacie powstał SolarNail™ Liquid, pierwszy w branży preparat monomerowy zapewniający większą wytrzymałość i elastyczność paznokci – pierwszy produkt zapewniający naturalny, nieżółknący kolor paznokci. SolarNail™ był produktem, który na zawsze zmienił przyszłość branży stylizacji paznokci jaki i dalsze losy rodziny Nordstrom. Po dziś dzień CND  wraz z rosnącym zespołem pasjonatów od 40 lat zmienia branżę – obecie, nasza marka jest obecna w ponad 65 krajach na całym świecie.

Innowacja

Dla niektórych, SolarNail może wydawać się jenorazowym  hitem ale dla rodziny Nordstrom SolarNail okazał się przepustką do nowego świata, gdzie wyobraźnia i zaangażowanie mają ogromne znaczenie. To właśnie te cechy jak i znakomita wiedza chemiczna pozwoliły młodej firmie na wprowadzanie kolejnych innowacji i dalszy rozwój marki.

Priorytetem są ludzie!

Z każdym przełomem następował wzrost pozycji firmy na rynku: w samych latach osiemdziesiątych firma podwajała swoje przychody każdego roku. Wiedząc, że długofalowe pionierstwo marki będzie wymagać czegoś więcej niż tylko przedsiębiorczości i rozmachu, firma postawiła na marketing i dyscyplinę jednocześnie utrzymując branżę beauty jako swój priorytet. CND otworzyło okno na świat piękna, w którym paznokcie odgrywają ważną rolę. Rozszerzając swoją wizję jeszcze bardziej, CND skupiło się na swoich klientach, koncentrując się na rzeczywistych potrzebach i aspiracjach profesjonalistów. Sam współzałożyciel firmy, Jan Nordstom-Arnold, popiera duży nacisk jaki CND kładzie na edukację.

Dodkonałość poprzez edukację

Od kursów i warsztatów Creative Academy, aż po szanowane programy mistrzowskich techników, CND poczyniło postępy w branży dzięki szkoleniom i technologii. Przez lata firma zyskała w branży reputację i szacunek dzięki swojej ofercie edukacyjnej skierowanej do profesjonalistów, gwarantując solidne przygotowanie merytoryczne. Jako firma, jesteśmy dumni, że mogliśmy mieć wkład w zwiększenie wiedzy na temat produktów i procedur, dzięki czemu profesjonaliści z nami współpracujący mogą budować firmy odnoszące sukcesy. Ambasadorowie do spraw Edukacji ściśle współpracują ze stylistami na całym świecie, nie tylko w akademiach, ale także w salonach, na targach oraz z samymi dystrybutorami. Spośród setek tysięcy profesjonalistów zajmujących się paznokciami, którzy skorzystali z programów edukacyjnych CND, ponad 10 000 posiada certyfikaty mistrzowskie a ponad 1000 to wielcy mistrzowie – znakomici eksperci we wszystkich obszarach.

Zacznij od nauki

Nie tylko dzięki wiedzy i umiejętnościom swoich ekspertów CND osiąga sukces. Działania firmy w dużej mierze oparte są na nauce. Poza doświadczeniem marketingowym CND rozumie, że znajomość składów i właściwości substancji używanych w naszych produktach to podstawa. To nasza obietnica, którą składamy profesjonalistom. W czasie, gdy inne firmy korzystały z outsourcingu, CND zainwestowało w powstanie Centrum badawczo-rozwojowego. Raz po raz zaplecze badawczo-rozwojowe firmy udowodniło swoją wartość, skutecznie wprowadzając nowe produkty – możemy poszczycić się przełomowym markami, takim jak RETENTION + ® Liquid & Powder, BRISA® Gel, SPAPEDICURE®, SPAMANICURE®, balsamy Scentsations ™ oraz SOLAROIL®.

W 2009 r. CND wprowadziło Colour & Effects, serię profesjonalnych lakierów do paznokci o nieograniczonych możliwościach. W następnym roku, w maju 2010 r.  po prawie pięciu latach badań w najnowocześniejszym laboratorium, CND zrewolucjonizowało przemysł stylizacji paznokci, wprowadzając lakier SHELLAC® o gwarantowanych 14 dniach użytkowania . Trzyczęściowy system zapewnia utrzymanie pięknego koloru przez 14 dni i utwardza się pod lampą UV, dzięki czemu skracamy czas schnięcia do zera!

„Nasi chemicy opracowali nowoczesne rozwiązania, aby wyeliminiwać wszelkie wady istniejących na rynku produktów, które wpływały na niezadowolenie klientek. Kobiety mogą wreszcie odzyskać swój czas.”- mówi Jan Arnold, współzałożyciel CND. Łącząc najlepsze cechy lakieru z najlepszymi właściwościami żelu, CND stworzyło w pełni usuwalny lakier hybrydowy, który całkowicie zmienił krajobraz branży i utwierdził pozycję CND jako lidera w dziedzinie technologii, koloru i innowacji.

Firma wprowadza dalsze innowacje w postacji serii żeli  BRISA® Lite do przedłużania płytki paznokcia. W maju 2013 r., CND ogłosiło powstanie systemu VINYLUX® – trwałego lakieru do paznokci. Ten unikalny dwuczęściowy system składa się jedynie z dwóch kroków,  lakieru Color Coat i Top Coat, które wykorzystują nową technologię ProLight Technology ™. Dzięki niej lakier zwiększa trwałość podczas ekspozycji na naturalne światło. Po raz pierwszy od ponad 60 lat CND zmieniło formułę tego, co uważaliśmy za „tradycyjny” lakier i stworzyło przełomowy produkt, który zapewnia siedmiodniową trwałość bez odprysków.

Zaufanie

Do dziś CND uczciwie i konsekwentnie buduje zaufanie, szacunek oraz klarowną komunikację. CND zyskało pozycję i status gwiazdy  w portfolio najpierw Revlonu, a następnie grupy Colomer z siedzibą w Barcelonie. Z wizją przyszłości i ponad 80-letnią historią Grupa Colomer przekształciła się w konwergencję ponad czterech tuzinów marek na całym świecie. Każda z nich odznaczająca się niezachwianym duchem przedsiębiorczości. W sierpniu 2013 r. ogłoszono, że Revlon zakupi  Grupę Colomer w celu rozszerzenia portfolio marek profesjonalnych, w tym także do pielęgnacji paznokci marki CND. Przejęcie zostało sfinalizowane w październiku 2013 r., oficjalnie czyniąc CND jedną  z najsilniejszych marek konsumenckich na świecie.

Zwiększamy potencjał

Ponad 18 lat temu CND wyznaczyło nowe standrady kunsztu paznokci na wybiegach i na nowo zdefiniowało paznokcie jako istotną część świata mody. W 2013 r. hasłem CND było: Paznokcie. Moda. Piękno.

”Współpracując ze znanymi projektantami i  podczas niezliczonych pokazach podczas New York Fashion Week a także na całym świecie, firma nadała nową rolę paznokciom które stały się ważnym elementem każdej stylizacji. Firma CND stawia na wizjonerstwo, ciągłe innowacje i rewolucje w świecie mody. Jesteśmy obecni na całym świecie, a w Polsce reprezentuje nas  X Beauty Group, jeden z najbardziej inspirujących zespołów branży kosmetycznej, który znajduje nowe sposoby na zwiększenie potencjału i poprawienie jakości usług.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
/* */ gtag('consent', 'default', { 'ad_storage': 'denied', 'ad_user_data': 'denied', 'ad_personalization': 'denied', 'analytics_storage': 'denied' });
Sklep internetowy Shoper.pl